Complimentendag 2021, een mooie getuigenis van een klant

Grafoman Blog Complimentendag 2021
Geschreven door grafoman op 01/03/2021

Mooie woorden van een tevreden klant

Complimentjes, iedereen wordt er gelukkig van. Van een bevestigend schouderklopje tot een vrolijke reactie van een opgetogen klant, complimentjes kunnen veel te weeg brengen. Ook wij worden helemaal happy van complimentjes. Klanten gelukkig maken met een vernieuwende branding of een functionele site, dat is ons doel. Als de klant dat ‘kleine gelukske’ dan nog eens kan omzetten in een pakkende getuigenis, dan is onze dag (of liever: week) helemaal gemaakt! Ann van Balann’s verraste ons toen deze mooie getuigenis onze mailbox binnenrolde. Het resultaat ? Een vrolijk team met bakken energie en heel veel goesting om ook andere bedrijven verder op weg te helpen. We laten jullie even meegenieten van de mooie woorden van Ann. 

“Eerst was er niets, enkel het idee om van mijn passie mijn job te maken en andere mensen te helpen en te coachen om gezonder te worden. De kennis om hiervoor een eigen bedrijfje op te richten, had ik deels of wist ik wel te vinden, maar om een naam of logo als uithangbord hiervoor te hebben, ontbrak het me volledig aan de nodige inspiratie. Na lang nadenken en ideeën krijgen en al even snel weer weggooien, kwam ik gelukkig Grafoman tegen op mijn pad.

Ik had een eerste gesprek met Brian en had er al meteen een goed gevoel bij, ik merkte dat ik in goede handen was om er iets gepast van te maken.

Dan was er een eerste kennismakingsgesprek met Jessica, de art director. Zo kon ze me eens leren kennen en vormde ze een beeld van wat ik wilde en hoe ik alles zag.

Al snel had ik een eerste voorstel voor een naam: Balann’s. Ik kreeg er zelfs de diepere uitleg voor waarom deze gekozen was: mijn eigen naam verwerken in een firmanaam en balans = evenwicht = toestand van rust en harmonie (d.m.v. gezonde voeding en mindset). Dus helemaal waar ik voor sta. Ik was in de wolken. Mijn huisgenoten en familie, die over het algemeen toch vrij goed zijn met woorden en veel inspiratie hebben op het vlak van de juiste namen zoeken bij een persoon of vereniging, waren zelfs een beetje jaloers dat zij dit idee niet zelf gevonden hadden.

De volgende stap kon opgestart worden: het vinden van een logo, passend bij deze mooie naam. Het eerste ontwerp was onmiddellijk een schot in de roos. Elke keer ik het bekeek, vond ik het mooier en mooier. Aurélie ging aan de slag voor de uitwerking ervan. Ondertussen kan ik de complementen die ik erover kreeg niet meer tellen.

Met dit logo, is dan de autobelettering gemaakt zodat ik reeds al rijdend kon starten met reclame maken. Ook dit is al een paar keer opgemerkt kreeg ik te horen. Mijn auto valt op!

Een volgende deel in het traject, was de ontwikkeling van de website. Hierbij kwam Simon in zicht. Hij ontwikkelde de website, waarin hij de teksten die ik aanreikte kon integreren. Na controle kwam de website online en kreeg ik de nodige uitleg en opleiding om alles zelf te kunnen aanvullen en onderhouden.

Dan volgde uiteindelijke nog een 3-luik : een e-mailhandtekening, een flyer en een reclamebord voor aan de straatkant van ons huis. Ik had dit eerst nog niet in gedachten, maar omdat ik al zo tevreden was van de afgeleverde werken, besloot ik dit toch onmiddellijk aan te pakken en natuurlijk was er maar 1 adres waar ik dit wou laten doen.

Voor de e-mailhandtekening kwam Aurélie weer in actie. Ze maakte 3 voorbeelden waaruit ik kon kiezen. Eens de keuze gemaakt, ging Simon aan de slag voor de uitwerking ervan en hij gaf ook vanop afstand ondersteuning om de handteking te installeren op computer, telefoon en ipad. Ondertussen ging Aurélie van start met het ontwerp van een flyer. Het eerste ontwerp was natuurlijk onmiddellijk het goede en na een laatste controle van mij, kon die in druk gaan. Nu is het kwestie om deze verdeeld te krijgen, maar daar steekt voorlopig de corona een stokje voor.

Als laatste was er dan het reclamebord voor aan de straatkant. Dit bord werd 2 weken geleden door Brian, samen met de flyers, bij ons thuis afgeleverd.

Ondertussen heb ik dus een heel nieuwe, mooie en meer dan geslaagde huisstijl, allemaal dankzij Grafoman die ik dan ook vanuit de grond van mijn hart bedank om al het werk dat ze voor mij verricht hebben. Ik ben ontzettend blij met het resultaat en laat dan ook geen ogenblik voorbij gaan om hun naam te vernoemen aan éénieder die hier interesse voor heeft. Als ik hoor van iemand die op zoek is naar één van de verwezelijkte zaken voor mij, kan ik maar 1 naam bedenken en dit is ‘GRAFOMAN’!

BEDANKT !”

Lieve Ann, jij bedankt! Bedankt voor de mooie kans, de fijne samenwerking en het geweldige compliment. We hopen deze aangename samenwerking te kunnen verderzetten in de toekomst! 

Heb je vragen? Wil jij ook één van onze tevreden klanten worden? Contacteer ons voor meer info!