Brussels Interior Event
by Trademart Brussels
Trademart Brussels, het grootste inkoopcentrum voor retail professionals in Europa, organiseert 2 keer per jaar het Brussels Interior Event. Om het volledige aanbod in de kijker te plaatsen, hebben ze natuurlijk een mooie duidelijke brochure nodig! Daarvoor kunnen ze al enkele jaren op rij rekenen op onze hulp. Ook een creatieve uitnodiging én aantrekkelijke visuals op social media, konden niet ontbreken!
van brochure
tot social media
Een uniek inspiratie- en inkoopcentrum in hartje Brussel heeft natuurlijk een unieke brochure nodig. Bij een visueel merk zoals Trade Mart staan mooie foto’s centraal. De jaarlijkse brochure geeft, door het gebruik van de prachtige visuals, onmiddellijk de look & feel van het inkoopcentrum weer. Elke sector heeft zijn eigen kleurenpallet. Door dit elk jaar te herhalen, weet de lezer direct waar hij zich in de brochure bevindt. Handig voor de lezer, een uitdaging voor onze designers om elk jaar iets nieuws op te leveren. Daarom is het spelen met verschillende lettertypes en posities van essentieel belang. Al deze ontwerpen werden bovendien doorgetrokken op sociale media om de klant op elk kanaal dezelfde ervaring te bieden!
de gepaste
uitnodiging
Een uitnodiging is bij het organiseren van een evenement onmisbaar, ook bij het Brussels Interior Event. Onze designers spraken opnieuw het kleurenpallet aan om de gepaste online uitnodiging te creëren. Elk aspect van dit project werd met het oog voor deze huisstijl ontworpen. Allemaal met het doel om hét “Trade Mart gevoel” bij de klant op te roepen!