Offerte

Fideroo, uw vertrouwd boekhoudkantoor

 

Fideroo is een familiaal boekhoudkantoor met drie generaties lang kennis in het vak. Na het overnemen van het kantoor van familie, wilden Stijn en Thomas De Roo hun expertise verder zetten onder de nieuwe naam ‘Fideroo’, een subtiele hint naar hun familienaam.

Bij een nieuwe naam en visie hoort ook een sterke visuele identiteit. Om hun expertise zowel offline en online zichtbaar te maken, stapten ze daarom naar Grafoman voor een volledig nieuwe branding.

wit logo van Fideroo op een donkergroene abstracte achtergrond

De uitdaging

Fideroo had geen communicatiedragers of website. Voor een boekhoudkantoor is het belangrijk om het vertrouwen van de klanten te hebben, en dat moest ook in hun branding doorstralen. Geen stijve, ouderwetse boekhoudlook, maar een stijlvol geheel dat perfect aansluit bij hun waarden.

Klassevol, professioneel en vertrouwen. Zo wilden ze met hun nieuwe visuele stijl overkomen.

Het resultaat

We creëerden een typografisch logo met een moderne twist. Met donkergroen en een lichte tint als hedendaags accent staat Fideroo duidelijk voor vertrouwen.

Op basis van dit fundament werkten we visitekaartjes, notablokken, e-mailhandtekeningen en een beknopt huisstijlhandboek uit. Daarnaast wilde Fideroo ook online zichtbaar zijn, met een nieuwe website als resultaat.

Het eindresultaat? Een herkenbare, consistente huisstijl die Fideroo visueel sterk onderscheidt in een grijze sector.

Fideroo kleurenschema